13 Απριλίου 2014

Γενέθλια για 3

«Γεννημένη 1720 γρ. με ισχιακή προβολή, φυσιολογικό τοκετό στις 13 Απριλίου του 1984, όπου τα μέσα ήταν άλλα, όπως καταλαβαίνεις. Η πρώτη φωτογραφία που έχω είναι στο σπίτι, στα χέρια της θείας μου, παιδιάτρου, με ξυρισμένο το κρανίο από όπου έπαιρνα οξυγόνο. Δεν μου έχει πει πάρα πολλά, τρόμαξαν πολύ κι ας είχαν ήδη δύο παιδιά. 

Πρόωρο που κέρδισε και χρόνο - με άλλη ημερομηνία γέννησης στα χαρτιά, ακόμη πιο νωρίς. Πάντα το μικρότερο. Τα παιδιά βρίσκουν το pace τους μάλλον, έτσι φαίνεται. Ο ''ανταγωνισμός'' με τα πιο μεγάλα - είτε το ξέρουν είτε όχι, τα κάνει δυνατά. Ίσως το να το έχει σημαία κανείς είναι καλό - ίσως απλά θα πρέπει να το μάθει κάποια στιγμή. 

Κάποια μέρα θα πετάξεις τις καμπύλες - αυτό είναι σίγουρο. Τα χαρτιά εκείνα τα θυμάμαι. Και ήμουν ένα παιδάκι που έπινε 60 ml γάλα σε μια ολόκληρη ώρα, ανακάλυψε το φαγητό πραγματικά στο γυμνάσιο και τώρα τελειώνει το μεταπτυχιακό στη Γεωλογία, κάνει παγκόσμιες κλίμακες εντάσεων Tsunami, κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ και ραδιόφωνο. Κι ας ήταν πάντα το πιο μικρούτσικο στην τάξη. Δεν πειράζει τελικά. Ναι; Να της δώσεις ένα φιλί.

Ειρήνη Κωστάκη, 56,8 kg, 30 χρονών, και, όχι, δεν υπολογίζουμε τα άλλα πλέον...»

Το κείμενο αυτό το έλαβα πριν καιρό, αλλά πάντα συγκινούμαι όταν το διαβάζω. Ζήτησα από την Ειρήνη, που είναι γεννημένη την ίδια ημέρα με την κόρη μου, να της το κάνει δώρο μαζί με το φιλί. Σήμερα, 13 Απριλίου του 2014, που έχει γενέθλια και αυτό εδώ το μπλογκ, το χαρίζω με τη σειρά μου σαν δώρο σε όλες τις μητέρες που αγωνιούν τώρα για το αύριο. Χρόνια πολλά Ειρήνη! Χρόνια πολλά Γιόννα!


Την τούρτα της Γιόννας έφτιαξε και φέτος η Βιργινία (http://www.virginiascakes.gr).

2 σχόλια:

  1. Να την χαίρεσαι την πριγκίπισσά σου Κέλλυ! Να είναι γερή κι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Φλώρα! Και συ τον πιο «προχωρημένο» Άγγελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή